söndag 25 maj 2008

Hero vs Något vettigt

Hero vann den här gången.

Fast Ryssland vann hela tjofräset. Av någon anledning. Var det bara jag som hörde att det var Nanne Grönvalls "Håll om mig"? För att åstadkomma det var de tvugna att betala stora summor för Timbaland producenter, inhyrd skridskoåkare (!???), en äkta fin-fin fiol av jätte jätte fin äkta kvalitet från ett annat land (Tjeckien?) och andra saker. Kan inte komma ihåg allt som nämndes. Det var ack så ointressant. Tydligen är han stor i stora dela av världen också, ryssen. Men då tänker jag så här: Ryssland är ju väldigt stort, areamässigt. Då blir han ju automatiskt känd i stora delar av världen. Bara en tanke. En annan tanke är: Nanne skulle nog inte tagit lika mycket betalt.

Behållningen var i alla fall Luuk och Björn Gustafsson. Björn för att han är så fruktansvärt rolig. Luuk för att han har så fyndiga kommentarer! Hade tänkt att jag skulle komma ihåg vad det var som var så roligt, men nu kom jag helt plötsligt inte ihåg en enda kommentar. Synd.

Jag gjorde faktiskt lite vettigt under programmet också. Tvättade och hängde tvätt. Nu ska jag gå och ladda inför morsdag!

Inga kommentarer: