lördag 10 maj 2008

Den härliga, SOLIGA lördagen i Maj!

Idag har jag varit och gästat en stuga. En röd fin stuga vid vattnet. Det var helt fantastiskt. Jag har inte gjort något ansträngande alls idag. Mer än att kliva upp alltså. Lästringe socken, där finns den.

Där finns vildsvin, ormar, bremsar/bromsar, mygg, en arg vattenfågel (typ en and fast någon annan tror jag) som va grym på att bajsa och vilda får. Såna som man tänker på om tänker på Gotland. Men krulliga horn. Kissa gjordea man i skogen. Jag slapp allt sånt där otrevligt, förutom att kissa i skogen.

Solen sken och barnen lekte. Det spelades Alias och vi grillade. Det bjöds på fiskande, skratt och kottsafari. Det var lycka hela dagen.

Nu går jag omkring allmänt rosa i skinnet och bara trivs. Hoppas morgondagen också bjuder på sol och värme!


Inga kommentarer: