söndag 18 maj 2008

Ragnar, Ragnar, Ragnar.

Mitt innebandylag heter Ragnar. Ragnar har nått slutspel. Jag tror att efter dagens matcher är vi nog på delad första plats fortfarande. Det är målskillnaden som skiljer oss från att ligga etta i tabellen.

Dessvärre är jag inte så bra på innebandy. Kommer aldrig in i matcherna riktigt och därför blir det svårt att spela ett bra spel. Svettig blir jag i alla fall. Det kanske är ett tecken på att jag låter kroppen jobba. Vilket känns tämligen positivt med tanke på att min lekamen annars är väldigt stillasittande!

Dessutom ska jag börja röra på kroppen ännu mer nu tror jag. Det vankas cyklar. De kommer ikväll, från Umeå. Med buss. Tillsammans har de rest genom Sverige för att ikväll landa i Täby. Det blir kul med cykel!!

Nu: Dusch.
Sen: Fika.
Senare: Åka bil till Täby.

Inga kommentarer: