måndag 5 maj 2008

Mission almost completed

Jag har idag fått stryka några saker på "to buy-listan". Det betyder även att projektet för veckan, balkongen, kommer närmare ett slut! Det jag fått stryka är ögondroppar, batterier och vaxduk! Känner mig ganska nöjd med den något dunkla, grå och solblekta/urtvättade vaxduken som ändå kommer att pigga upp där ute!
Tillsammans med blommor och sol kommer det att bli så bra så! Samtidigt som kvinnan på Åhléns klippte av tygbiten åt mig pratade vi om utvecklingen av vaxduken. När jag var liten fanns bara den blanka sorten, den var allt som oftast rutig om jag inte minns helt fel. Stel också. Åhléns har bra saker.

Mitt bland alla prylar som var till salu fanns även skyltningsmaterial. Fantastiskt skyltningsmaterial! Dessvärre fick de absolut inte sälja det fantastiska skyltmaterialet. Synd. För jag hade GÄRNA velat ha ett gäng av dessa blommor. De hade fulländat mitt balkongprojekt!

Man kan även se att jag hade kjol på mig idag och att jag är lite lätt utåtfotad. Om man tittar noga.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu bokar jag madrassen mellan onsdag och torsdag nästa vecka om det är okej! Då vill jag gärna sitta en stund på balkongen också!

S sa...

sofia: du är nu inbokad på madrassen. balkongen finns också tillgänglig så länge solen tittar fram!

Anonym sa...

då är det bara att boka in solen till nästa vecka också! trevligt trevligt!