torsdag 22 maj 2008

Hero vs Simon & Thomas

Simon och Thomas drog det längsta strået. Är inte så peppad på Perelli faktiskt. Zappade över och såg henne sjunga, sen lyssnade jag liiite på låt nummer 4. Hon som tydligen är Perellis värsta konkurrent. Hero är bättre. Djupt analyserat.

Simon och Thomas är ju helt galna. Jätte märkliga. Är alltid skraj innan de kommit till slutet, men oftast slutar det hyfsat lyckligt. I och för sig har jag kanske sett 3 program. Men lite konstiga är de. Dagens deltagare fick i princip en hel regnskog planterad i vaser på matbordet. Och en påfågel eller vad det var, en vit! Märkligt, minst sagt. Men snyggt blev det! Man kan ju flytta regnskogen om man skulle önska. Hoppas jag.

Ändå inne på TV så har jag en reklam som är min absoluta favorit just nu. Jag dör av skratt. Jag tror att det är hela grejjen, inte bara ämnet och pappan som blir generad. Det är dialekten, killens önskan om att få veta. Pappan är toktafflig. Allt. Sjukt skoj!

Inga kommentarer: