måndag 12 maj 2008

Kändisspotting

Oh, jag har ju glömt bort att blogga om kändisen som handlar på samma MAXI som mig. Kayo. Det var väl inte mycket att skryta med, men hon stod där, bland grönsakerna.

Idag såg jag (tror jag) Sanna Bråding. Kan ha varit någon helt annan också. Men jag låtsas att det var hon i alla fall. Hon är lite mer att skryta med än Kayo. Men jag har ju också läst att hon sitter bakom lås och bom. Så kanske var det inte hon. Men som sagt, jag låtsas.

Men en som jag skulle vilja träffa är Jason Castro, deltagare i American Idol. Han verkar lite små-cool. Ung och duktig!

Annars så såg jag tre Umebor idag. En i sumpan, en på t-centralen och en i rulltrappen på Östermalmstorg. Det roliga är att dom har nog ingen aning om att jag är Umebo as well. Dom tror nog bara att jag är en i mängden. Men jag, jag känner igen jag. Har aldrig pratat med någon av dem. Bara känner igen!

Inga kommentarer: