måndag 5 maj 2008

Veckans grej #2

Måste lägga till saker till shoppinglistan.

  • Ögondroppar
  • Batterier CR2032

Även om det är fantastiskt med sommarvärme så har inte allt som ska eller bör bli grönt hunnit med att bli det. Det genererar en himla massa kli i ögonen och näsan. Arsenalen MÅSTE nu utökas till att även innefatta ögondroppar. Tyvärr. Men jag liiiider annars.

Batterierna är till sambon som ska vägas in. Vågen gav upp under flytten. Matchvikten ska synas, vi ska tillsammans skratta åt det hela. Kanske genererar det i ett löpande utan dess like runt Årstaviken. Alternativt styrdans i Årstaliden??! Men jag anar att det mynnar ut i...ingenting. Men jag ska kriga för motion. Synd bara att jag själv inte har någon diciplin...

2 kommentarer:

Marcus sa...

Jag röstar på styrdans!

Anonym sa...

Ut och löpa!