onsdag 22 april 2009

I'm pain in my own ass

Ibland hakar jag upp mig nåt alldeles vansinnigt på saker. Helt idiotiska saker. Så som vad jag vill ha. Just för tillfället vill jag ha en röd toppluva. Japp. INGET annat. En röd. Helst en Resteröds. Problemet är att det inte tillverkas några, vad jag vet. Jag har sökt med ljus och lykta på nätet, men icket. Finns inte. Den får ju förståss inte vara vilken röd färg som helst heller. Jag vet exakt hur den ska se ut.

Att säsongen för mössa är i princip slut om tre dagar hindrar mig inte.
Ge hit mössan!

9 kommentarer:

Familjen Hallman sa...

Din lilla materialist!... :-)

Fick du apelsinskalaren föresten?

Philip sa...

Öh. Hur är det, S?

S sa...

Hallman: Javisst! (rimmar med materialist)

Jag kommenterade apelsinskalaren i den andra bloggen. Renoveringsbloggen. Visst fick vi den! Dessutom var jag på jakt efter en och suktade efter Johannas bingo-vinst. Åsså kom den som ett brev på posten! TAACK!

Philip: Vad? Är DU förvånad?

S sa...

Fam Hallman: Förresten! Det var ju hennes julklapp inte bingovinst. Herregud -rätt ska va rätt!

Sockerkakan blev supergod!

Familjen Hallman sa...

Härligt :-)

fia sa...

Finns den inte i röd?! Kollat på etc?

S sa...

fia: Jag har kollat på internet bara. I alla möjliga och omöjliga butiker på nätet. Den finns i alla möjliga färger, men inte i rött. Kanske bara slut?

Omentjej sa...

Jag förstår precis vad du menar. Jag får ofta för mig att jag måste ha eller göra något och så ägnar jag massor av energi åt att försöka fixa det. Maniskt. :D

fia sa...

hmm, de har kanske inte någon röd.. Men det låter lite skumt tycker jag. Hittar du en vet jag iaf en som vill ha en likadan!