tisdag 14 april 2009

Jag härmas

Jag jag gör som Emma och googlar mig själv. Kanske du också ska göra det?

Så, resultatet. Jag är:
  • svenskarnas nya förebild
  • Faddes nya kärlek
  • här again!
  • ett par skor rikare
  • vassast i världen
  • är mycket viktig för oss
  • sjukgymnast. För hundar
Där ser man! Faddes nya kärlek, tillika svenskarnas nya förebild, är ett par skor rikare eftersom hon är vassast i världen. Ja. Om ändå hälften vore sanning. Haha!

Det du gör, är att du skriver "ditt namn + är" på google.se och får fram lite roliga svar!

4 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Jag har gjort det några gånger...men det tråkiga är att jag får upp mig själv. Konkret alltså. Så går det om man har ett ganska konstigt förnamn.

S sa...

J: Så tokigt!

Omentjej sa...

Ja du är då både vass & en förebild i alla fall! =)

S sa...

Emma: Tackar!