söndag 12 april 2009

Rachel getting married

Ehm. Jag har velat se denna film ett tag. Men sånt glömmer jag bort. Tills jag ser en bild eller något. Vilket jag gjorde under helgen. Så ikväll tog vi hem filmen. Den var inte av min sort.

Världens LÄNGSTA bröllop. Där jag fått höra en hel massa bröllopstal som inte förde något till filmen, vad jag vet. Skumt filmad, vilket jag tänkte blir perfekt, där i början av filmen! Jag förstår tanken med det. Men nä, inte ens det fick min inställning till filmen att ändras.

Det bjuds även på ett diskmaskinsbattle i kanske 7-8 minuter. Helt meningslöst. Det lät roligare här, än vad det verkligen var i filmen.

Inte helt okej med andra ord. Nä. Men nu har jag sett den och jag tycker att Anne Hathaway som Kym är en grym skådespelerska för att inte säga snygg!

4 kommentarer:

Ponder sa...

Fy, det är så tråkigt när det blir så där. Man har liksom gått och längtat lite efter att få en bra filmupplevelse och så blir det bara skit.

Det är inte utan att man undrar varför vissa filmer blir gjorda överhuvudtaget.

S sa...

Ponder: Ja, faktiskt.

Omentjej sa...

Håller med dig helt och hållet. Jag höll på att bli vansinnig, inte minst på att de höll ALLA bröllopstal på repetitionsmiddagen - jag menar, det var ju samma gäster? Vad var grejen med det? Gräslig film, men en grymt bra Anne som sagt.

S sa...

Emma: Det hade ju i och för sig blivit lika bedrövligt om de hade haft alla tal på bröllopet, men inte under repetitionsmiddagen. För mig. (Varför har man en repetitionsmiddag? Jag har aldrig behövt träna på att äta).

Men det värsta hade varit om de hade tagit alla tal IGEN i filmen!