torsdag 2 april 2009

Ont, det gör ont.

Jag hade en riktigt jobbigt NY-abstinens igår. RIKTIGT jobbig! Det värkte i kroppen, så mycket längtade jag dit. Jag försökte hitta resor och boende och pengar för att kunna ta mig över snart. Men det gick si så där. Idag längtar jag också, men hanterbart. Maken undrade om vi skulle ersätta sommarens solsemester med NYC. Men det går inte. Jag behöver min sol. NY är heller inte så skoj mitt på sommaren. Enbart varm. 

Varför bor inte bästa T kvar där borta? Då hade jag kunnat åka när som helst. Fast det klart. Det är ju faktiskt bättre att hon är på den här sidan pölen. Vi kan ju ses oftare då. Det är verkligen en bristvara. När flyttar du ner?!

5 kommentarer:

tea sa...

Ja, det är en bristvara! saknar dig strumpan.

S sa...

tea: Det här är en STOR dag! Du har skrivit en kommentar!

I miss you too!

Omentjej sa...

Åh, jag vill också åka till NY! Min syster får också abstinens ibland. Jag SKA åka, vet bara inte när var hur... :)

Ponder sa...

Känner precis igen den där känslan, den där onda längtan som är så stark! Önskar för din skull att du kan få till en NY-resa inom kort.

S sa...

Emma: Jag förtår henne!

Ponder: Det är märkligt att man kan längta efter en plats så mycket...