torsdag 23 april 2009

Shoes on the way

Nu vill jag ha skor. Nya skor. Fina skor med klack! De här har jag tittat ut på Bianco.

Om jag hade haft mitt bröllop kvar, då hade jag nog köpt de nedan! Nu köpte jag mina på Bianco i alla fall och de påminde lite om dessa. Gudomligt sköna! Skrivandet om bröllopsskor får mig att tänka på det där inlägget jag fortfarande inte har lyckats skapa. Men jag SKA! Jag ska skriva om bröllopet. För övrigt vill jag gifta mig igen. Det var så fantastiskt trevligt!

4 kommentarer:

Malin sa...

Åhh fina jag vill också köpa skor!

S sa...

Malin: Tack och then do it! Hur går det med varslen förresten?

Omentjej sa...

Jättefina! Är de vita från Bianco? Ska följa med syrran och kolla på lunchen idag. =)

S sa...

Emma: Ja, det är de! Men jag tror inte att de är helt vita...kanske lite champagne eller så. Jag hade ljusbeiga själv. Det gjorde mig ingenting. Men smaken är som baken!