måndag 24 augusti 2009

Goda grannar?

Inte vet jag vad som har hänt, men det är i alla fall någon som INTE kan spela piano som hemskt gärna spelar piano och skriker samtidigt. Ett barn. Ett barn som driver mig till vansinne. Detta klinkande utspelar sig samtidigt som dennes föräldrar typ bygger om lägenheten alternativt river den i småbitar. Det dundrar och det har sig, allt ackompanjerat till ett förskräckligt pianospel!

Jag förstår inte. Det lät inte så här för två dagar sedan.

Jag vill ha tillbaka mitt tysta hus. Nu!

2 kommentarer:

Ponder sa...

Uuuuunderbart! ;) Jag tänkte skriva att det är himla skönt att bo i hus på det viset, ändå till någon började köra vinkelslip på andra sidan gatan för en liten stund sen...

S sa...

Ponder: Tji fick du! ;) Övervägde en villa i en by där närmsta granne är minst en kilometer bort, när det var som värst.