fredag 21 augusti 2009

Katten har nio liv

Alla de som ligger bakom de bloggar jag läser verkar också ha ett liv.

Det är ju ingen som uppdaterar!

Jag tar det personligt. Jag har inget liv.

Maken skulle på grill med sina arbetskamrater, där var frugan inte välkommen eftersom det var ett pris för en väl utförd tävling här i vår. Så jag blev strandad i lägenheten. OTROLIGT SKÖNT! Det spelar ingen roll hur mycket man älskar någon så efter fyra veckor tillsammans i total ledighet är det skönt med lite egen tid. Därför har jag heller inte brytt mig om att höra av mig till någon för att höra vad de gör ikväll. Ensamtid är viktig tid i min värld. Jag är mycket av en ensamvarg tror jag.

7 kommentarer:

Miriam sa...

Här är en annan ensamvarg! Har sett film och ätit för mycket godis i min ensamhet ikväll. Ganska skönt! Fast det vore ännu skönare om jag kunde begränsa mitt godisintag så att det inte går över gränsen till illamående...:)

S sa...

Miriam: Godisintaget har jag faktiskt begränsat ganska bra! Men jag håller med om att det har varit skönt ikväll.

Viktoria sa...

Här är det samma visa. Jag och sambon har varit på var sitt ställe i tre veckor nu med undantag för två nätter i mitten på den här veckan. Nu är det inte så skönt längre...

S sa...

Viktoria: Nämen ojdå. Jag tycker iofs att det är skönt att vi oftast är två, men när det blir så där intensivt kan jag bli lite galen.

Ponder sa...

Jag ber om ursäkt, men jag hade fullt upp med att vara tekniksnille ju! ;)

Nu är den i allafall ordentligt uppdaterad som du sett.

Ponder sa...

Och jag håller med, ensamtid är viktigt, för att inte säga nödvändigt.

S sa...

Ponder: Apology accepted! Det är JÄTTEVIKTIGT med ensamtid.