fredag 21 augusti 2009

Utmanad

Jag är utmanad av fina Emma som har bloggen Om En Tjej. Jag antar den!

Din stil i en mening: Rörig men dämpad. (Med rörig menar jag att jag inte har en röd tråd. Ena dagen baggy, nästa lite mer dressat. Oftast väldigt avslappnat i alla fall.)

Stilförebild: Min mamma klär sig otroligt bra för sin ålder. Alltid. Inte tantig, inte ungdomligt. Jag hoppas att jag lyckas på samma sätt.

Vilket är ditt favoritmärke inför hösten? Favoritmärke? Jag kan inget om sånt. Filippa K gör alltid snygga saker, men jag blir alltid för snål. Twist and Tango verkar ha bra färger i höst, men H&M funkar ju alltid!

Vad inspireras du av? Smygreklam antar jag?

Vad tror du på inför hösten? Kofta, stickat, varma färger och dressat. Jag kommer leva upp till stickad kofta och eventuellt varma färgar.

Vilka skor tror du på i höst? Pumps. (Vilket inte betyder att jag går i dom)

En ideal höstoutfit: Hmm...klä på dig så att du inte fryser. Också viktigt att du tar på dig skor du kan gå i!

Tre saker på höstens önskelista: Stövletter, mössa och ett par jeans.

Ditt senaste köp: Två matlådor. Jaha, kläder! En höstjacka.

Do's and dont's: Klä dig bekvämt! Ta inte på dig för små skor.

Nu utmanar jag: Allihopa!

Inga kommentarer: