fredag 21 augusti 2009

Usch vilken natt

Maken gjorde slut i natt, när vi var på resa någonstans. Helt plötsligt överlämnar han sina ringar till mig och säger inger mer. Vi står och väntar på att vår buss ska åka iväg (vi är tydligen på bussresa i utlandet...) då det händer.

Efter det vet jag att pappa ringde och frågade om vi skulle komma och äta middag hos dom när vi kom hem. Jag vågade inte säga nåt...

Hela natten var hemsk. När jag vaknade var jag helt slut och när jag somnade om fortsatte drömmen. Usch! Blev jätteförvånad när jag vaknade och han låg där bredvid mig.

Slutet lyckligt!

4 kommentarer:

Omentjej sa...

Usch vad hemskt! Sådana drömmar brukar alltid kännas mer verkliga än andra av någon grym anledning. Tur att det var just en dröm!
Du är utmanad av mig förresten. ;) Trevlig helg!

Familjen Hallman sa...

Huvva!

Miriam sa...

Fy vilken otrevlig dröm!

S sa...

Emma: Ja, fy! Utmanad?! Det ska jag titta på!

Hallmans: Huvva är ordet, på ren norrländska.

Miriam: Ja, vi får hoppas att han har mer hjärta än så...eller, det vet jag väl att han har!