fredag 28 augusti 2009

Immunförsvar

Maken är sjuk, igen. Innan semestern var han också dålig i nästan en vecka. Karln (eller...ja, han är ju fyra år yngre, så karl kanske är att ta i) gick och lade sig några minuter efter kl 22 en fredag. En vardag kan han sitta uppe till säkert 01:00. Han ligger och hostar så att han snart spyr tror jag...stackarn.

Ensam kvar blev jag. Hade bestämt mig för att inte sitta vid datorn ikväll, men nu blev det ju en så rolig kväll, så jag plockade upp den ändå.

Ikväll är det jag och datorn! Fast jag ska nog också sova strax. Jag är å andra sidan alltid kvällstrött.

2 kommentarer:

Ponder sa...

Stackars lill pojken! ;) Du får hälsa att tant Ponder önskar god bättring.

Hoppas din kväll inte blev för tråkig framför datorn?

S sa...

Ponder: Äsch! Jag satt uppe en timme mer än honom bara. Sen var jag fredagstrött... Jag är också tant, med andra ord. Haha!

Jag ska hälsa lillpojken min!