onsdag 12 augusti 2009

Tack för i år!

Då var detta sommarbesöket över för i år... Jag har bara hunnit vara på stan en gång! Jag som älskar att gå på stan i en stad man känner. Då hittar man ju affärerna och vet precis var man ska leta efter vad man nu söker.

Oh well, dags att bli sentimental. Jag är glad för alla människor jag fått träffa och jag är ledsen över att jag inte hunnit träffa alla jag velat träffa. Den där bloggträffen kanske får ske när norrland aldrig blir riktigt ljust om dagarna. I vinter?!

Allt är packat, det är bara termosen som ska fyllas med kaffe och håret tvättas innan avfärd sker. Ja, sova då också.

Buhu...

3 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Norrland finns kvar - bloggerskorna likaså (hoppas jag!).

S sa...

J: Ja, jag tänkte att ni kanske var det! Snart har vi fått ner ALLA våra kompisar också, så då måste vi inte flänga runt hela tiden. All tid för bloggerskorna!

Viktoria sa...

Jag säger som J - Norrland är stadigt. Vi ligger kvar här uppe en stund till.

Jag hoppas vi ses! :)