söndag 30 augusti 2009

Så hur gick det?

Det visade sig att mitt val av varma kläder till gårdagens kvällsaktivitet var helt okej. Kanske lite väl kraftiga skor? Haha, skoja bara! Jag var inte så jättebrydd, det lät värre än det var. Faktiskt. Men lite konfunderad var jag allt. Tjejen som tipsat om varma kläder hade fina varma kläder, jag hade varma kläder.

Efterrätten!

Jag och maken tyckte att stället var jättemysigt och hade antagligen spenderat en hel del tid i den där stugan, NEJ förlåt igen -lantstället (Jag gör narr av alla som inte kan säga stuga). De själva tycker att den är si så där och skulle aldrig sova över. Jag blev till eld och lågor och pratade om potential och fick tomma ögon och förvirrade leenden tillbaka. Haha! De spenderar oftast tiden i stugan utomhus, vilket jag också kan förstå. Tänka sig vilken lyx att ha fem (!!) plommonträd och en uthomhusdusch!

Duschen används nog sparsamt, för det fanns ett fungerande badrum med dusch inne i huset. Kvällen var väldigt lyckad, bortsett från några enstaka samtal från klantiga människor!

2 kommentarer:

Omentjej sa...

Så härligt! Visst är det larvigt när folk inte kan säga stuga?! Haha. Vi har ingen dusch i vår, det går ju faktiskt jättebra att tvätta sig ändå. Och att tvätta håret ute är ju helt underbart!
De där tallrikarna har vi i vår stuga, fast större och med blå blommor! :)

S sa...

Emma: Jättekonstigt är det i alla fall, när man inte kan säga stuga!

Det fanns såna stora tallrikar också, faktiskt! Men färgen på blommorna glömde jag att notera...