fredag 28 augusti 2009

Paloma Faith

Igår efter jobbet drog jag, maken och två av hans kompisar till Village på Norrmalmstorg för en exklusiv spelning med Paloma Faith. För den som undrar vad Village är för något så är det en mötesplats för de mogna och medvetna i Stockholms nattliv och som tröttnat på Stureplan. Alltså passar stället mig som handen i handsken! Eller inte.

Paloma är stor i England och ligger på Sony BMG och nu försöker de väl promota henne här eftersom hon släpper sin skiva snart. Hon finns även på MySpace, så ni kan lyssna på några av hennes låtar där. Annars finns två av hennes låtar på Spotify.

Jag hade tur också och hamnade på finest.se, precis som Blondinbella och diverse Robinsonkändisar. Att jag bara har en amatörblogg resulterade dock i att bara min hästsvans kom med på bilden!

Entrén

Förfriskningar bjöds det på, för fullt. Det här är väl kanske hälften av vad som fanns. Som dessutom fylldes på hela tiden.

Paloma herself! Kort i rocken.

Eh, ja. Här tog hon en promenad till bardisken. Hur hon bar sig åt för att ta sig upp dit med dom där skorna, det har jag ingen aning om.


Har jag berättat att min mobilkamera är någon av de bättre på marknaden? Jag förstår verkligen om ni vill ha en likadan!

4 kommentarer:

Ponder sa...

Vicken e de då? (mobilen alltså) Själv är jag sjukt nöjd med min C905. Så nöjd att jag nyss sa till maken att jag aldrig skulle byta mobil igen. Och vet du? Han bara skrattade!! ;)

P.s. Den ordverifiering jag fick nu är nog den roligaste hittills: spermbio. Man behöver ju inte ens fantisera för att det ska bli roligt! :D

S sa...

Ponder: Behöver jag ge dig ett märke och modell? Räcker inte bilderna för att du ska bli grön av avund!?

Jag har en GAMMAL mobil. Jag var ironisk. Det är i alla fall en Sony Ericsson av walkmanmodell, sjukt tunn.

Malin sa...

Hehe ja det syns att fotofgrafen verkligen ville ha med dig på bilden. Du kanske lutade dig fram precis så att han missade?

S sa...

Malin: Jag är inte med på någon av de här bilderna, men du kanske kollade på finest.se?

Det är oerhört svårt att hitta mig iaf. För jag hittade knappt mig själv. Maken såg mig inte alls..