fredag 21 augusti 2009

Mrs Oordning är åter i ordning

En av punkterna på listan var Stoppa en hel massa papper i pärmar. Nu är det gjort, de är alla i pärmen! Papper från mars. Alltså inte planeten. Månaden mars. Hatar sådan oordning. Medan maken dricker champagne på Stureplan och kanske hamnar på finest.se med sin nya haircut som är baserad på ett uppercut eller undercut eller vad frisörskan nu kallade det, stoppar jag papper i pärmar.

Är det inte jag som borde få sippa den ädla drycken för att fira att A4-arken äntligen är på plats?

4 kommentarer:

Viktoria sa...

Det är absolut du som borde få njuta av bubbel i kristallglas! Eller ni båda borde dricka bubbel :)

S sa...

Viktoria: Du tänkte så du!

Ponder sa...

Kan du komma hit och fortsätta sen? Här ligger papperna lösa sen... få se nu... april 2008! Och jag avskyr det. Förstår inte varför inte fler företag kan börja med e-faktura? Papper känns sååååå 1900-tal. ;)

Och jag tycker absolut att du är värd flera glas bubbel för den där insatsen.

S sa...

Ponder: April 2008! Shit, då skulle jag må dåligt.

Jag gillar iofs att få mina fakturor på papper, för då har jag bättre koll. E-fakturor godkänner jag bara till höger och vänster, utan att tänka efter. Det är dumt!