måndag 17 augusti 2009

Tillägg på att-göra-listan

Jag har länge lovat, speciellt Totoria, att jag ska skriva om bröllopet. Ja, nu har det gått 6 månader och jag har fortfarande inte gjort något åt det. Men jag har ofta tänkt på det!

Om man får skylla på något, så kan jag skylla på att vi inte haft tillgång till bilderna på ett tag. Dels på grund av en kraschad server och dels på grund av en saknad fire-wire-kabel. Det senaste har man ju i och för sig lätt kunnat åtgärda, men det har inte skett. I detta nu har vi kabeln och vi tittar på bilderna. Om ni har tur så kanske det kommer en bildkavalkad!?



P.S. En efterlysning: Bästa T -dina bilder från bröllopet!

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Jag väntar tålmodigt! :)

Men "kräver" inget. Vill bara se om du vill visa dem!

Ponder sa...

Jag väntar med spänning! :)