måndag 17 augusti 2009

One last week

Sen börjar det igen. Jag har redan panik.

Det värsta med sista veckan är att man har oftast en del saker att göra. Det jag skulle vilja få gjort den här veckan är:
  • Löpa, minst två gånger
  • Kolla på lampor som vi kan ha under våra köksskåp
  • Planera hur hallen ska se ut i framtiden
  • Titta på våra bröllopsfoton (vi har inte sett alla ännu...)
  • Baka nåt som man kan stoppa i frysen
  • Laga en hel massa mat som man kan ha i frysen och bara ta fram när man inte har tid att laga mat. Är så SJUKT less på att äta ute
  • Storhandla
  • Hinna känna att jag fortfarande har semester
  • Stoppa en hel massa papper i pärmar
  • Köpa hem saker till den blivande hallen
Borde ju gå.

6 kommentarer:

Familjen Hallman sa...

"Hinna känna att jag fortfarande har semester" Den var bra! Hur ska du hinna det med alla punkter?? :-)
Ps. Har alltid tyckt att du är lik Carina Berg! Ds.

S sa...

Hallmans: Är jag??! HUR då? Spännande.

Ponder sa...

Ta och glöm halva listan så ska du se att det går lättare med tredje punkten från slutet. ;)

Carina Berg? Nej, det såg inte jag.

Maria H sa...

Kan inte riktigt sätta fingret på varför jag tycker det. Nått med skrattet och gladheten!

fia sa...

Storhandla - check!

S sa...

Ponder: Utseendemässigt är vi inte det mista lika faktiskt. Det har du helt rätt i!

Maria: Jag suger åt mig som en svamp. Som sagt -I love her!

fia: Jajjebus!